dimecres, 25 de juny del 2008

Yo, el Yayo Vicente

Anem a vore si vos tinc que pegar dos hosties, yo, lo gran Yayo Vicente. Gran libertador de los valencians.







Puix es que antes el pancatalaniste (si mosatros tamé sabem escriure paraules yargues) a tret un video de ma dona, vos e'ua dixat clar? Tindrieu que vorela en lo llit, quan te lo orgasmo que fa:"Valenciá pegame con los cams de golf, doname regata siiiiiii, mes... -i despues fa- clavam la bombona butanero." Que simpatic lo butanero que mos porta les bombones, sempre fuchint de mi, com si se chitara en ma dona...







Bueno que me vaig per les rames y hui tinc partida de chamelo, hui vos parlaré de nostres moltes idees.





-Haveu entés nostra idea del catalanisme? Pos yo no, si algú me lo vo asplicar, que me lo diga, perque aixó es un gelao no? Pero lo de les mosques no lo capte... Bo segur que per lo manco es una bona idea-









Sentirem lo poema de nostra senyera que lo he compost yo solet (no ma ajudat lo meu net, en serio).





Lo roig, com lo magma que está en les profunditats de nostre planeta y alcança altes coses





Lo blau, com lo mar (perque complicarse?)





Lo groc, errrr... com lo Sol?


Y sapíau que esta senyera no es ad una cosa imposà per Espanya.


No, no i no.


Perque me lo a dit Sentandreu que es un home culto;


y trata a les dones molt bé.









No vos fa plorar? Bo parlem de nostre Reyne (espera, si som lo reyne ad on esta lo nostre rey?). No parlem que se me cansa lo cap de tant de pensar y parlar en nostra llengua valenciana, adiós y que viva el sagrado corazón de Jesús.








-YAYO VICENTE UN HOME Y GRAN TREBALLAOR SENSE ASTUDIS-

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixó no mos eu direu per el carrer pancatalanistes.

NO MOS FAREU CATALANS


GranBlavero

Anònim ha dit...

Xe vira otro contratemps.
Matar a la gent no es bo.
Com feia altra gent en epoques pasades.


Mr.Tunostas Wedelkhapp

Anònim ha dit...

xD ¿No vos avorriu? Ma' que sou frikis, tot el dia pegats al ordenador, ¿quants blogs haureu creat ya? ¿Creeu que servix per a algo? xD
Per cert, m'he descollonat en el text... com se nota lo aburrits i borrachos que sou... xDDD
Ale, ¡au!